Sportska masaža

sportska_masaza_figura_tresnjevka

Uglavnom se percipira kao izrazito jaka i pomalo agresivna masaža intenzivnog pritiska, ali ovisno o tome koji se cilj masažom želi postići, tijek i tehnike u sportskoj masaži variraju.
Ideja same masaže kreira se oko faze trenažnog procesa sportaša, same vrste sporta, opetovanih pokreta u treninzima i najecanjima, a jedna od uloga je i preventivna zbog mogućnosti ozljeda mekih tkiva uslijed napora i izostanka adekvatnog odmora.
Primarni cilj je svakako jedan – ubrzati oporavak mišića od fizičkog napora. To se postiže pomoću dva djelovanja – smanjenja mišićnog tonusa, koji se prirodno poveća unutar treninga ili natecanja, te poboljšanja kapilarne cirkulacije krvi.

Ako je cilj opustiti napete mišiće nakon napornih treninga i natjecanja, onda je i pritisak doziran u tom smislu. Sve je prilagođeno konkretnom sportašu (ili rekreativcu), a izrazito agresivne tehnike ne primjenjujemo jer smatramo da mogu izazvati kontraefekt zbog mogućih novih mikrotrauma mekih tkiva.

Izvodi se u trajanju od 30 ili 60 minuta, a idealna je uz kombinaciju s cuppingom.

Imate li akutnu ili kroničnu bol zbog Vašeg posla, ritma života ili sportske ozljede?

Terapija masažom oporavit će umorne mišiće te osloboditi Vas boli i stresa.